خانه

ساخت وبلاگ

نکات ايمني استفاده از بخاري نفتي

مهم ترين نکات هنگام خريد و استفاده از بخاري نفتي، بحث امنيت آن است. نکات ايمني بخاري نفتي شامل مواردي است که بايد در هنگام خريد، نصب و حين استفاده مورد توجه قرار گيرد. همچنين باتوجه به مصرف فصلي اين وسيله، بايد هرسال پيش از نصب و استفاده‌ي مجدد، سرويس‌کاري‌ها و رسيدگي‌هايي صورت گيرد که استفاده از وسيله را ايمن نمايد.

 

نکات ايمني بخاري نفتي در هنگام خريد

برخي از مهم‌ترين موارد ايمني بخاري نفتي، حين توليد آن محقق مي‌شود. بخاري نفتي متشکل از قطعات گوناگوني است که اگر طبق استانداردهاي لازم ساخته نشوند، مي‌توانند مشکل يا خطرآفرين باشند.

 

 

 

يکي از مهم‌ترين نکات ايمني بخاري نفتي، نبود نشتي در قسمت مخزن است. همچنين جنس هرقطعه بايد به نحوي انتخاب شود که تحمل حرارتي را که به آن مي‌رسد، داشته باشد. ضخامت بدنه و دودکش بايد در حد استاندارد باشد. اتصالات قطعات مختلف بايد مناسب و استاندارد باشد و به اصطلاح قطعات خوب به هم چفت شوند. گردش پيچ‌هاي تنظيم شعله نيز بايد به آساني انجام شود.

 

استانداردهاي مهم فني در وسايل گرمايشي معمولا پيش از ورود محصولات به بازار و رسيدن به دست مشتريان، توسط نهادهاي کارشناسي مرتبط، بررسي مي‌گردد. آگاهي‌رساني به خريداران معمولا با درج نشان‌هاي مخصوص که گواه انجام بررسي‌هاي لازم بر روي محصول است، صورت مي‌گيرد.

 

براي خريد بخاري نفتي ايمن، حتما به برخورداري آن از نشان‌هاي استاندارد لازم توجه نماييد. بخاري نفتي آترا (اينجا)يک نمونه از وسايل گرمايشي جديد و کاربردي است که از استانداردهاي لازم فني و ايمني بهره‌مند است. همچنين شما مي توانيد براي خريد اين بخاري نفتي روي کلمه خريد بخاري نفتي آترا کليک کنيد.

a5_yb9j.jpg

 

نکات ايمني هنگام نصب بخاري

اگر هنوز در مرحله خريد بخاري و سيستم هاي گرمايشي هستيد حتما توجه کنيد که بخاري مدنظر شما داراي استانداردهاي لازم باشد و حتي الامکان از خريد بخاري هاي بدون دودکش خودداري کنيد؛ زيرا بخاري هاي بدون دودکش را نبايد در محيط هاي بسته و کوچک که کاملا درزگيري شده اند استفاده کرد.

  1. اولين و مهمترين قدم در هنگام نصب بخاري اين است که مطمئن شويد مسير دودکش کاملا باز باشد؛ اگر خروجي لوله بخاري شما خارج از ساختمان و بالاي پشت بام قرار گرفته حتما از کلاهک هاي استاندارد براي پوشاندن آن استفاده کنيد.
  2. محل قرارگيري بخاري حتما بايد از سطح زمين فاصله‌ داشته باشد بنابراين در هنگام خريد دقت کنيد که بخاري مدنظر شما پايه هاي مناسبي داشته باشد؛ همچنين از هر طرف نيز بايد حداقل ?? سانتي متر با محيط فاصله داشته باشد.
  3. قبل از نصب لوله بخاري از سالم بودن آن اطمينان حاصل کنيد. همچنين براي اتصال گاز به لوله بخاري از شيلنگ هاي استاندارد با اندازه مناسب استفاده کنيد.
  4. پس از طي مراحل بالا اتصالات گاز را براي بار آخر چک و سپس مي‌ توانيد گاز را وصل کنيد. اگر متوجه نشتي گاز شديد بلافاصله آن را قطع کرده و براي تعميرات اقدام کنيد، در غير اينصورت بخاري را روشن کنيد.
  5. پس از گذشت ?? دقيقه از شروع به کار بخاري لوله ي آن را لمس کنيد اگر لوله بخاري داغ بود ديگر جاي نگراني نيست اما اگر هنوز لوله بخاري سرد بود بخاري را خاموش کرده و بار ديگر مراحل نصب را بررسي کنيد.
  6. همچنين به رنگ شعله هاي بخاري دقت کنيد اگر رنگ آن ها آبي باشد به معناي سالم بودن بخاري است اما نارنجي بودن شعله ها به معناي اين است که بخاري نياز به تعمير و بررسي دارد.
خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 248 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:56

مقايسه انواع توستر بوش

توسترها امروزه يکي از پرکاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراکه مشغله هاي کاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد.

c5_w6rt.jpg

به نقل از سايت خبري پارس نيوز

 معرفي انواع توستر بوش از بهترين مارک توستر نان به همراه گارانتي بوش سرويس و بهترين قيمت توستر.

توسترها امروزه يکي از پرکاربردترين لوازم آشپزخانه محسوب مي شود چراکه مشغله هاي کاري امروزه به افراد اجازه نمي دهد تا به خريد نان تازه به صورت روزانه برسند و از اين رو در بسياري از خانه ها نان فريز شده به چشم مي خورد، انواع توسترهاي جديد علاوه بر تست کردن باکيفيت نان ها اين امکان را به شما مي دهد تا با استفاده از برنامه يخ زدايي يا همان defrost نان را با کيفيت بسيار عالي گرم و يا تست کنيد و ديگر گرم کردن نان با مايکروويو يا گاز باعث کم شدن کيفيت نان شما نخواهد شد. لازم به ذکر است در مدل هاي گوناگون توستر شما امکان تست، گرم کردن شيريني هاي گرد و يا نان با ابعاد مختلف را خواهيد داشت که مي تواند کارايي اين محصول را برايتان بيشتر کند. در ادامه با بررسي انواع توستر بوش که از بهترين مارک توسترهاي نان محسوب مي شود، همراه شما خواهيم بود و براي آنکه بتوانيد راحت تر اين متن را دنبال کنيد در ابتدا تفاوت و شباهت هاي کامل توستر بوش در مدل هاي مختلف را همراه شما بررسي خواهيم کرد و در مرحله بعد به صورت دسته ‌بندي شده تک تک مدل ها را از لحاظ مشخصات بررسي مي کنيم.

با صبحانه سازهاي بوش همه چيز براي شروع يک صبح دل انگيز مهياست

 

مشخصات مشابه انواع توستر بوش

کشوي جمع آوري خرده نان: يکي از مشکلات هميشگي در بسياري از توستر هاي نان، ماندن خرده نان ها در توستر بوده است که با روشن شدن مجدد، اين خرده ها مي سوزند و بوي بدي را به جا مي گذارد و از طرفي نه ظاهر خوشايندي براي ما دارد و نه بهداشت ايده الي براي مصرف کنندگانش. از اين رو در مدل هاي توستر بوش يک سيني در زير توستر نان تعبيه شده است که خرده نان هاي موجود در هنگام تست نان بر روي اين سيني جمع خواهد شد و شما به راحتي مي توانيد در هر زمان که خواستيد اين سيني را از زير توستر بر داريد، آن را بشوييد و در سر جايش بگذاريد.

يخ زدايي يا :Defrost همانطور که در ابتدا نيز اشاره کرديم توستر بوش تنها کار تست را انجام نمي دهد و با داشتن ويژگي يخ زدايي مي تواند نان فريز شده را با کيفيت ناني تازه براي شما گرم کند به گونه اي که کيفيت گرم کردن نان با توستر در مقايسه با مايکرويو و با گاز برايتان کاملاً مشهود خواهد بود. شما مي توانيد از توستر بوش براي گرم کردن و همچنين تست کردن نان خود باکيفيتي بسيار عالي استفاده نماييد.

نحوه بالا آمدن نان: در توستر بوش، برداشتن نان تست شده يا گرم شده بسيار آسان خواهد بود و ديگر لازم نيست مانند برخي از توسترها در مارک هاي ديگر از وسيله اي براي برداشتن نان خود استفاده کنيد؛ در انواع توستر نان بوش، پس از اتمام کار دستگاه نان به صورت آسانسوري بالا خواهد آمد و شما مي توانيد آن را به راحتي برداريد.

بدنه عايق توستر بوش: انواع توستر نان بوش داراي بدنه عايق حرارت است و در هنگام کار بدنه آن داغ نخواهد شد و در تمامي مدل هاي توستر بوش مي توانيد اين ويژگي را در اختيار داشته باشيد.

 

شباهت هاي ديگر انواع توستر بوش: تنظيم درجه حرارت، تنظيم ميزان برشتگي نان، گرمادهي يکنواخت، دکمه توقف براي قطع عملکرد توستر در هر زماني که نياز داريد، خاموش شدن خودکار توستر نان در هنگام چسبيدن نان به منظور جلوگيري از سوختگي آن و سنسور الکترونيکي در توستر بوش که براي ثابت نگه داشتن دما تعبيه شده است همه و همه در تست کردن و گم کردن يک نان با کيفيت کمک کننده خواهد بود که شما مي توانيد اين قبيل خصوصيات ذکرشده را در انواع مدل هاي توستر بوش مشاهده فرماييد.

جايگاه گرم کردن نان گرد و شيريني: در مدل هايي از توستر بوش، ميله هايي به صورت پايه بر روي قسمت جايگاه هاي نان باز مي شود که مي توانيد از آن براي گرم کردن نان گرد و يا شيريني استفاده نماييد و بدون کاهش کيفيت نان آن را در گرم و آماده خوردن نماييد.

تفاوت هاي انواع توستر نان بوش

توستر بوش در رنگ ها و سبک ديزاين هاي مختلف توليدشده است و به دليل داشتن تفاوت در سبک و رنگ هاي گوناگون آن، ست کردنش با فضاهاي رنگي مختلف و يا فضاهاي کلاسيک و مدرن بسيار راحت خواهد بود. در اينجا به شما پيشنهاد مي کنيم براي خريد توستر بوش تنها دو مورد از تفاوت هاي موجود در انواع توستر نان را در اولويت انتخاب خود قرار دهيد تا بتوانيد هر چه راحت تر انتخاب خود را انجام دهيد: مورد اول شکل ظاهري و رنگ توستر و مورد دوم جايگاه نان طراحي شده در آن از لحاظ ابعادي و تعداد است که در ادامه و در همين بخش بدان اشاره خواهيم کرد:

توان مصرفي: در توستر هاي بوش از 860 تا 1090 وات توليدشده است اما به شما پيشنهاد مي کنيم توان مصرفي مدل هاي توستر بوش را در اولويت انتخاب خود قرار ندهيد چراکه وات انتخاب شده در مدل ها بر اساس اندازه و کارايي و تکنولوژي هاي به کار گرفته شده در آن ها کافي و دقيق است و شما نمي توانيد ولت بالاتر را بهتر يا برعکس آن را در فکر خود براي انتخاب يک مدل مناسب از توستر نان بوش بدانيد. پس پيشنهاد مي کنيم به چندي از تفاوت هاي ديگر آن توجه فرماييد.

ابعاد توستر بوش و تعداد جايگاه هاي نان: انواع توستر بوش را به دو صورت کلي مي توانيد در نظر بگيريد چراکه اين ابعاد در تفاوت طول است که از جهت کارايي براي شما تفاوت خواهد داشت. توستر نان بوش در انواع مختلف خود يا در طول کوتاه تر حدود 30 سانتي متر يا در طول بلندتري که حدود 43 سانتي متر مي باشد طراحي شده اند که بر اساس نياز شما قابل انتخاب است. ساده بگوييم اگر نان بلند و بزرگ را مي خواهيد براي تست کردن استفاده کنيد و ابعاد طولي کوچک تر براي شما کار را سخت مي کند مي توانيد سراغ مدل هاي کشيده تر بوش برويد، توجه فرماييد که تعداد جايگاه هاي توستر بوش در مدل هاي کشيده آن يک جايگاه و در مدل هاي کوتاه تر دو جايگاه براي استفاده وجود دارد و با توجه به اين مورد مي توانيد مدلي مناسب را در ميان انواع توستر بوش انتخاب نماييد.

مقايسه انواع توستر نان بوش

در اينجا سعي داريم با بررسي هريک از مدل ها به صورت جداگانه به شما عزيزان در خريدي هرچه راحت تر کمک کنيم. از آن جايي که هدف ما سهولت انتخاب شما عزيزان است در ادامه مدل هايي با سبک هاي يکسان را در دسته‌بندي هاي جدا براي شما آورده ايم و با درج تصاوير آن ها در کنار هم نمايش آن ها را برايتان ساده تر کرده ايم اما توجه فرماييد که با کليک بر روي عنوان مدل ها مي توانيد به صورت مستقيم وارد سايت فروش شويد و تصاوير کامل تر و جداول مشخصات آن ها را نيز به صورت کاملاً جزئي مطالعه و بررسي نماييد و قيمت توستر بوش را نيز در مدل هاي ذکرشده با يکديگر مقايسه نماييد:

دسته بندي اول:

 

توستر بوش مدل  TAT8613

توستر نان بوش در مدل 8613 يک توستر مدرن و بسيار زيبا از جديدترين ديزاين هاي بوش است که به رنگ مشکي و تلفيق زيبايي با استيل توليد شده است. اين مدل از توستر بوش باقدرت 860 وات و 30.7 سانتي متر توليد شده است که شما مي توانيد با داشتن دو جايگاه نان کار تست کردن و همچنين يخ زدايي نان خود را با کيفيت هرچه بيشتر در اختيار داشته باشيد هرچند که شما مي توانيد در اين مدل از پايه هاي موجود براي گرم کردن شيريني و نان گرد نيز استفاده نماييد. شما به راحتي مي توانيد با دکمه هايي که بر روي سطح توستر نان در اين مدل طراحي شده است نيز ميزان تست شدن نان را بر اساس سليقه تان انتخاب نماييد. همانطور در قسمت شباهت هاي توستر بوش بدان اشاره کرديم، اين مدل نيز تمامي تکنولوژي و موارد ذکرشده ازجمله بدنه عايق، گرمادهي يکنواخت، کشوي خرده نان و غيره را به همراه دارد و اين مدل با طراحي بسيار زيبا و ساده اش جز پرفروش ترين و پرطرفدارترين مدل ها است که با ست بي نظيرش با کتري برقي اي که با اين سبک طراحي شده است، ظاهري بي نظير را براي شما رقم خواهد زد.

توستر بوش مدل  TAT8611

توستر بوش 8611 توستري به رنگ سفيد مي باشد که همانند مدل 8613 با استيل ترکيب شده است و مشخصاتي همانند مدل بالا را در بردارد و تنها تفاوت آن ها در رنگ اين دو مدل است بنابراين شما عزيزان مي توانيد با توجه به سليقه و ست رنگي منزل خود رنگ سفيد يا مشکي آن را انتخاب نماييد. توجه کنيد اين دو مدل به دليل ترکيب زيبايش با استيل امکان ست کردن آن را با فضاهاي مختلف هر خانه اي هر چه ساده تر کرده است.

دسته بندي دوم:

 

توستر بوش مدل TAT6A113

توستر نان بوش در مدل TAT6A113 با ديزاين يکپارچه رنگ مشکي طرفداران زيادي را به خود جلب کرده است. اين مدل از توستر بوش داراي 1090 وات قدرت مي باشد که با داشتن 2 جايگاه نان و پايه اي براي گرم کردن نان و شيريني مي تواند مدلي مناسب براي خريد يک توستر نان با کيفيت باشد؛ و اين مدل نيز همانند انواع توستر نان ديگر اين امکان را به شما مي دهد که نان فريز شده را با نگه داشتن کيفيت آن به راحتي گرم نماييد. درجه هاي مختلف موجود در کنار اين دستگاه نيز به شما اين امکان را خواهد داد تا حد تست نان خود را مطابق با سليقه خود انجام دهيد. اين توستر نيز همانند ديگر انواع توستر بوش از چسبيدن نان، تست يکنواخت و سوختن نان در خود با توجه به تکنولوژي هاي موجود جلوگيري خواهد کرد.

توستر بوش مدل TAT6A111

توستر نان بوش در مدل 6A111 با ترکيب زيباي سفيد و طوسي توليد شده است و ترکيب رنگي موجود در اين دستگاه امکان ست کردن آن را با ترکيب هاي ديگر هرچه ساده تر خواهد کرد. اين مدل مشابه TAT6A113 که در بالا درباره مشخصات آن گفته ايم مي باشد و تنها تفاوت آن در رنگ اين دستگاه است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ست رنگي آشپزخانه خود، اين مدل را انتخاب نماييد.

توستر بوش مدل  TAT6A913

توستر بوش در مدل TAT6A913 با ترکيب زيباي استيل و مشکي توليد شده است که اين مدل نيز با مشخصات يکساني با مدل TAT6A113 و TAT6A111 مي باشد و تنها تفاوت اين مدل با دو مدل ديگر در رنگ آن است. از آنجايي که استيل و مشکي در بسياري از لوازم آشپزخانه افراد به چشم مي خورد هماهنگ کردن آن با ديگر لوازم آشپزخانه بسيار ساده تر مي باشد. شما مي توانيد تصاوير اين سه مدل را به راحت در کنار هم مشاهده فرماييد و يا کليک بر روي نام آن ها، جزييات هرچه بيشتر و تصاوير آن ها را نيز در فروشگاه 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي سوم:

 

توستر بوش مدل  TAT6A001

توستر نان بوش در مدل TAT6A001 يکي از انواع توستر نان با ديزاين کشيده است. اين مدل از توستر داراي طول 43 سانتي متر است که اين امکان را به شما مي دهد تا نان با ابعاد کشيده تر را بدون نياز به برش دادن درون آن ها بگذاريد. توجه کنيد همانطور که در ابتداي متن نيز اشاره کرديم مدل هاي کشيده توستر بوش داراي يک جايگاه مي باشد و اگر شما از دسته افرادي هستيد که داشتن يک جايگاه بلندتر را به داشتن دو جايگاه نان ترجيح مي دهيد پس مس توانيد در ميان مدل هايي با طراحي کشيده بوش انتخاب کنيد. توستر بوش در اين مدل که با ترکيب سفيد و طوسي طراحي شده است داراي 1090 وات قدرت، سيني خرده نان براي سهولت تميز کردن و بهداشت دستگاه و تمامي خصوصيات ذکرشده مشابه با انواع ديگر است. در کنار اين دستگاه نيز شما امکان تنظيم درجه تست و استفاده از حالت يخ زدايي را در دسترس داريد و مي توانيد اين مدل را با تضمين تست، گرم کردن نان و يخ زاديي بسيار با کيفيت و آنچه درخور برند بوش است را در اختيار داشته باشيد.

توستر بوش مدل  TAT6A003

توستر بوش مدل TAT6A003 با داشتن رنگ يکپارچه مشکي مورد پسند بسياري از افراد است. اين مدل نيز مانند مدل هاي ديگر در اين دسته‌بندي از توستر نان بوش داراي طراحي کشيده و يک جايگاه نان، سيني خرده نان، تنظيمات کارآمد و مشخصاتي مشابه با انواع توستر در اين برند معتبر است که مي تواند لذت خوردن ناني تازه را به منزل شما هديه دهد.

توستر بوش مدل TAT6A004

توستر نان بوش مدل TAT6A004 يکي از رنگ هاي خاص قرمز است که با طوسي ترکيب زيبايي را براي آشپزخانه شما رقم مي‌زد. اين مدل مشابه 3 مدل ديگر در اين دسته است که با تفاوت رنگي خود، امکان انتخاب را در اين طيف رنگي را براي افراد مهيا مي سازد و اگر شما نيز از دسته افرادي هستيد که ست قرمز يا استفاده از رنگ هاي گرم و شاد را براي ديزاين منزل خود انتخاب کرده ايد، قطعاً استفاده از آن برايتان لذت بخش خواهد بود.

توستر بوش مدل TAT6A803

توستر بوش مدل TAT6A803 ترکيبي زيبا از استيل و مشکي است که طرفداران زيادي نيز در دنيا دارد چراکه بسياري از ست هاي آشپزخانه با اين ترکيب رنگي سازگاري زيادي دارد. اين مدل از توستر نان نيز در اين دسته‌بندي از توسترهاي کشيده بوش داراي خصوصيات مشترکي در کارايي و مشخصات مي باشد و شما عزيزان مي توانيد براي مشاهده تصاوير کامل تر و مطالعه جزييات هر چه بيشتر هرکدام از مدل ها با کليک بر روي نام محصولات خود، آن را در سايت فروشگاهي 20 بخر مشاهده نماييد.

دسته بندي چهارم:

 

توستر بوش مدل TAT6101

توسترنان بوش مدل TAT6101 با ترکيب زيبايي از سفيد و طوسي روشن توليد شده است که داراي ديزاين متفاوت تري به نسبت انواع ديگر توستر بوش است. طراحي اين مدل به صورت نيم دايره اي و داراي دو جايگاه نان مي باشد که بر روي اين مدل نيز شما مي توانيد درجه هاي تنظيم ميزان تست، دکمه توقف و يخ زدايي را مشاهده نماييد. از لحاظ ابعادي و جايگاه نان اين مدل ها در مشابهت با مدل هاي مستطيلي غير کشيده است. اين مدل با داشتن 900 وات قدرت و ظاهر خاص خود، مشتريان زيادي را به خود جلب کرده است و شما مي توانيد با خريد اين مدل نيز از تمامي تکنولوژي و مشخصات ذکرشده در اين برند معتبر استفاده نماييد و هر روز ناني خوشمزه و باکيفيت را با استفاده از اين توستر نان در منزلتان مهيا کنيد.

توستر بوش مدل  TAT6901

توستر بوش مدل TAT6901 با ترکيب رنگ استيل و مشکي يکي ديگر از مدل هاي طراحي نيم دايره توستر نان بوش است که با ويژگي هاي يکسان در اين دسته توليد شده است و شما مي توانيد بر اساس سليقه و ديزاين آشپزخانه خود خريد اين مدل از توستر را انتخاب نماييد. نکته مهم درباره اين نوع ديزاين را فراموش نکنيد که از لحاظ جاي تعبيه شده نان فضايي کاملاً يکسان با مدل هاي مستطيلي غير کشيده خواهد داشت.

توستر بوش مدل TAT6L132

توستر نان بوش مدل TAT6L132 با طراحي نيم دايره و يکپارچه مشکي طراحي شده است و با ديزاين خاص خود طرفداران زيادي در دنيا را به خود جلب کرده است. اين مدل از توستر نان نيز همانند انواع ديگر با داشتن تنظيمات درجه تست، دکمه توقف، يخ زدايي، سيني خرده نان و تمامي موارد جزئي ديگر مي تواند انتخابي مناسب براي دوستداران اين سبک از توستر نان باشد.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 164 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:30

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يک نگاه

اگر از رانندگي در جاده خسته مي شويد يا نگران مصرف بنزين مي باشيد، مي توانيد با خيال راحت با قطار سفر کنيد. با خودرو بر با قطار، مي توانيد ماشين تان را با خودتان ببريد و سفر بي دردسري داشته باشيد.

حتي اگر دل تان بخواهد با هواپيما سفر کنيد، باز هم مي توانيد ماشين تان را با قطار به مقصد بفرستيد. در مقصد مي توانيد برويد دنبال ماشين و تحويلش بگيريد. به اين ترتيب با خريد بليط خودرو بر قطار سفرتان با آرامش و آسايش کامل خواهد بود. اگر پرسشي درباره خريد بليط خودرو بر قطار در ذهن داريد، با مطالعه اين مقاله، به پاسخ پرسش هاي تان مي رسيد.

براي خودرو بر قطار چه بايد کرد؟

اگر قصد خودرو بر قطار به شهرستان ديگري را داريد، طبيعي است كه بايد بليط بخريد. همانطور كه براي سفر خود با قطار بليط مي خريد، براي حمل ماشين با قطار هم بايد بليط بخريد. امکان خودرو بر قطار، تقريبا در تمام مسير هاي ريلي کشور موجود است. هزينه حمل ماشين با قطار بستگي به مسيرتان دارد.

بليت حمل خودر با قطار مثل بليت معمولي قطار است؛ اگر گم شود، طبق مقررات مي توانيد بليت المثني دريافت کنيد.
شما براي خريد بليت خودرو بر قطار مي توانيد آنلاين اقدام کنيد. در واقع خريد اينترنتي بليط خودرو بر قطار مثل ديگر خريد هاي اينترنتي، دردسر هاي شما را کم مي کند. براي رزرو بليط خودرو بر قطار هم مي توانيد به همين ترتيب عمل کنيد.

شرايط حمل موتور سيکلت با قطار شبيه به شرايط حمل ماشين است. قوانين و مقررات به همان ترتيب است. شما براي حمل موتور سيکلت با قطار، هم بايد بليط بخريد.

شرايط تحويل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد داريد خودروي خود را با قطار به شهر ديگري بفرستيد، بايد در بازه زماني ? صبح تا حداکثر ? ساعت مانده به حرکت قطار بليط را خريداري کنيد. موقع تحويل دادن خودرو بايد مدارک شناسايي مالک، سند و کارت مالکيت خودرو را به همراه داشته باشيد.

علاوه بر ب هاي بليط قطار بايد حق بيمه خودرو را به شرکت ريلي بپردازيد. حق بيمه خودرو بر مبناي درصدي از ارزش خودروي شما به صورت جداگانه محاسبه مي شود. نکته مهم اين است كه اگر خودروي شما در زمان تحويل خاموش، خراب يا تصادفي باشد شرکت ريلي قبول نخواهد کرد. هنگام تحويل خودرو به انبار شرکت ريلي، بايد موجودي بنزين يک سوم باک شما باشد.

اگر خودروي شما گذر موقت باشد، در صورتي بليط حمل خودرو صادر خواهد شد كه زمان مجوز عبور آن به پايان نرسيده باشد.
اگر هم ماشين شما، هنوز پلاک نشده باشد، بايد برگه فروش را با خود به همراه داشته باشيد. براي اين ماشين هاي، شش رقم پاياني شماره شاسي ثبت مي شود.

پيش از آنكه اقدام به خريد بليط کنيد بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه کنيد. اگر ارتفاع خودروي شما ??? سانتي متر و عرض آن از ??? سانتي متر بيشتر باشد، انبار خودروي شما را تحويل نخواهد گرفت.

اگر وسيله اي به جز جک و زاپاس در خودروي شما باشد، شرکت ريلي هيچ مسئوليتي در حفظ آن ندارد. به همين علت هنگام پذيرش، انبار خودروي شما را بررسي مي کند و هيچ بار و وسيله اضافي در خودرو را نمي پذيرد.

دقت کنيد براي رعايت ايمني سر باتري خودرو در مبدا جدا مي شود؛ و در مقصد دوباره روي خودروي شما نصب مي شود. اگر خودرويي كه قرار است حمل شود شخصي نيست و متعلق به سازمان يا نهاد است، داشتن معرفي نامه از سازمان مهم است. براي خودرو هاي صفر کيلومتر كه هنوز شماره نشده اند، ? رقم آخرشماره شاسي به جاي شماره پلاک درج مي شود. ضمنا بايد برگه فروش تحويل داده شود.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه کارت ماشين و کارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت کنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد کارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه کارت ماشين و کارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت کنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد کارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

با توجه به امکانات متنوع حمل و نقل نظير کاميون، يدک کش، هواپيماي خودرو بر، کشتي و … تعرفه اين گونه امکانات هم متغير است. از فاکتورهاي مهم براي مشخص کردن تعرفه جرثقيل خودرو بر، نوع خودرو كه حمل مي شود است که بايد متناسب با نوع خودرو درخواست ماشين خودروبر كنيد.

در مسافت هاي طولاني براي حمل خودرو هزينه سوخت و استهلاک جرثقيل محاسبه مي شود. جرثقيل يدک کش هاي مکانيزه نسبت به نمونه هاي معمولي از پايداري بهتري برخوردارند و قيمت خدمات اين گونه خودرو بر شهرستان تا حدودي بيشتر است.

جرثقيل بايد وزن خودرو را تحمل كند و در طول مسير حمل دچار آسيب به جرثقيل و خودرو نشود. معمولا براي مسيرهاي کوتاه و خودروهاي سبک از جرثقيل نيسان استفاده مي كنند هزينه کمتري نسبت به کاميون ها دارند.

با توجه به اينكه خرابي خودرو در هر زمان و مکاني كه باشد نيازمند تعمير فوري است. شماره خودروبر شبانه روزي شهرستان با داشتن کادري حرفه اي فعاليت مي كنند. براي جابجايي هاي داخل شهري از خودرو بر هاي تکي استفاده مي كنند. به صورت کلي چه خودروهاي نو و بدون کاركرد و چه خودروهاي آسيب ديده بايد توسط خودروبرها جابجا شوند. بسياري از خودرو بر ها توانايي جابجايي چندين خودرو را به صورت يکجا دارند.

خودروبر پارس براي همه مسيرهاي شهرستان هر خودرو را تا سقف ارزش آن خودرو به همراه بارنامه دولتي ، بيمه مي كند تا در صورت خسارت احتمالي ، مالک خودرو متضرر نگردد.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 233 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:17

حمل خودرو با قطار، صفر تا صد در يک نگاه

اگر از رانندگي در جاده خسته مي شويد يا نگران مصرف بنزين مي باشيد، مي توانيد با خيال راحت با قطار سفر کنيد. با خودرو بر با قطار، مي توانيد ماشين تان را با خودتان ببريد و سفر بي دردسري داشته باشيد.

حتي اگر دل تان بخواهد با هواپيما سفر کنيد، باز هم مي توانيد ماشين تان را با قطار به مقصد بفرستيد. در مقصد مي توانيد برويد دنبال ماشين و تحويلش بگيريد. به اين ترتيب با خريد بليط خودرو بر قطار سفرتان با آرامش و آسايش کامل خواهد بود. اگر پرسشي درباره خريد بليط خودرو بر قطار در ذهن داريد، با مطالعه اين مقاله، به پاسخ پرسش هاي تان مي رسيد.

براي خودرو بر قطار چه بايد کرد؟

اگر قصد خودرو بر قطار به شهرستان ديگري را داريد، طبيعي است كه بايد بليط بخريد. همانطور كه براي سفر خود با قطار بليط مي خريد، براي حمل ماشين با قطار هم بايد بليط بخريد. امکان خودرو بر قطار، تقريبا در تمام مسير هاي ريلي کشور موجود است. هزينه حمل ماشين با قطار بستگي به مسيرتان دارد.

بليت حمل خودر با قطار مثل بليت معمولي قطار است؛ اگر گم شود، طبق مقررات مي توانيد بليت المثني دريافت کنيد.
شما براي خريد بليت خودرو بر قطار مي توانيد آنلاين اقدام کنيد. در واقع خريد اينترنتي بليط خودرو بر قطار مثل ديگر خريد هاي اينترنتي، دردسر هاي شما را کم مي کند. براي رزرو بليط خودرو بر قطار هم مي توانيد به همين ترتيب عمل کنيد.

شرايط حمل موتور سيکلت با قطار شبيه به شرايط حمل ماشين است. قوانين و مقررات به همان ترتيب است. شما براي حمل موتور سيکلت با قطار، هم بايد بليط بخريد.

شرايط تحويل دادن خودرو در مبدا

اگر قصد داريد خودروي خود را با قطار به شهر ديگري بفرستيد، بايد در بازه زماني ? صبح تا حداکثر ? ساعت مانده به حرکت قطار بليط را خريداري کنيد. موقع تحويل دادن خودرو بايد مدارک شناسايي مالک، سند و کارت مالکيت خودرو را به همراه داشته باشيد.

علاوه بر ب هاي بليط قطار بايد حق بيمه خودرو را به شرکت ريلي بپردازيد. حق بيمه خودرو بر مبناي درصدي از ارزش خودروي شما به صورت جداگانه محاسبه مي شود. نکته مهم اين است كه اگر خودروي شما در زمان تحويل خاموش، خراب يا تصادفي باشد شرکت ريلي قبول نخواهد کرد. هنگام تحويل خودرو به انبار شرکت ريلي، بايد موجودي بنزين يک سوم باک شما باشد.

اگر خودروي شما گذر موقت باشد، در صورتي بليط حمل خودرو صادر خواهد شد كه زمان مجوز عبور آن به پايان نرسيده باشد.
اگر هم ماشين شما، هنوز پلاک نشده باشد، بايد برگه فروش را با خود به همراه داشته باشيد. براي اين ماشين هاي، شش رقم پاياني شماره شاسي ثبت مي شود.

پيش از آنكه اقدام به خريد بليط کنيد بايد قوانين و مقررات را به دقت مطالعه کنيد. اگر ارتفاع خودروي شما ??? سانتي متر و عرض آن از ??? سانتي متر بيشتر باشد، انبار خودروي شما را تحويل نخواهد گرفت.

اگر وسيله اي به جز جک و زاپاس در خودروي شما باشد، شرکت ريلي هيچ مسئوليتي در حفظ آن ندارد. به همين علت هنگام پذيرش، انبار خودروي شما را بررسي مي کند و هيچ بار و وسيله اضافي در خودرو را نمي پذيرد.

دقت کنيد براي رعايت ايمني سر باتري خودرو در مبدا جدا مي شود؛ و در مقصد دوباره روي خودروي شما نصب مي شود. اگر خودرويي كه قرار است حمل شود شخصي نيست و متعلق به سازمان يا نهاد است، داشتن معرفي نامه از سازمان مهم است. براي خودرو هاي صفر کيلومتر كه هنوز شماره نشده اند، ? رقم آخرشماره شاسي به جاي شماره پلاک درج مي شود. ضمنا بايد برگه فروش تحويل داده شود.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه کارت ماشين و کارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت کنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد کارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

شرايط تحويل گرفتن خودرو در مقصد

حالا كه پس از طي مسير در قطار، به مقصد رسيده ايد، بايد خودروي خود را تحويل بگيريد. فقط به ياد داشته باشيد بعد از رسيدن خودرو به مقصد بايد ظرف ?? ساعت خودروي تان را بگيريد. در زمان تحويل حتما بايد ارائه کارت ماشين و کارت شناسايي معتبر به همراه داشته باشيد. اگر زمان حضور شما براي دريافت خودرو از 24 ساعت بگذرد بايد هزينه توقف و انبارداري را پرداخت کنيد.

خودرو را فقط شخصي مي تواند تحويل بگيرد كه در بارنامه حمل خودرو به عنوان تحويل گيرنده معرفي شده است. در غير اين صورت خودرو تحويل داده نمي شود. طبيعتا فرد معرفي شده براي تحويل گرفتن خودرو بايد کارت شناسايي معتبر ارائه دهد.

با توجه به امکانات متنوع حمل و نقل نظير کاميون، يدک کش، هواپيماي خودرو بر، کشتي و … تعرفه اين گونه امکانات هم متغير است. از فاکتورهاي مهم براي مشخص کردن تعرفه جرثقيل خودرو بر، نوع خودرو كه حمل مي شود است که بايد متناسب با نوع خودرو درخواست ماشين خودروبر كنيد.

در مسافت هاي طولاني براي حمل خودرو هزينه سوخت و استهلاک جرثقيل محاسبه مي شود. جرثقيل يدک کش هاي مکانيزه نسبت به نمونه هاي معمولي از پايداري بهتري برخوردارند و قيمت خدمات اين گونه خودرو بر شهرستان تا حدودي بيشتر است.

جرثقيل بايد وزن خودرو را تحمل كند و در طول مسير حمل دچار آسيب به جرثقيل و خودرو نشود. معمولا براي مسيرهاي کوتاه و خودروهاي سبک از جرثقيل نيسان استفاده مي كنند هزينه کمتري نسبت به کاميون ها دارند.

با توجه به اينكه خرابي خودرو در هر زمان و مکاني كه باشد نيازمند تعمير فوري است. شماره خودروبر شبانه روزي شهرستان با داشتن کادري حرفه اي فعاليت مي كنند. براي جابجايي هاي داخل شهري از خودرو بر هاي تکي استفاده مي كنند. به صورت کلي چه خودروهاي نو و بدون کاركرد و چه خودروهاي آسيب ديده بايد توسط خودروبرها جابجا شوند. بسياري از خودرو بر ها توانايي جابجايي چندين خودرو را به صورت يکجا دارند.

خودروبر پارس براي همه مسيرهاي شهرستان هر خودرو را تا سقف ارزش آن خودرو به همراه بارنامه دولتي ، بيمه مي كند تا در صورت خسارت احتمالي ، مالک خودرو متضرر نگردد.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:20

شکايت جديد عليه اپل: چرا تلگرام را از اپ استور حذف نمي‌کنيد؟!

اخبار اپليکيشن‌هااپل

 

تلگرام يکي از پرطرفدارترين پيام رسان‌هاي جهان است که اخيراً مرز 500 ميليون کاربر فعال را نيز رد کرد. با اين حال، تلگرام همواره در ايالات متحده دچار مشکلات حقوقي بوده و نتوانسته آن‌طور که بايد و شايد خودي نشان دهد. در تازه‌ترين مورد از درگيري‌هاي حقوقي مرتبط با تلگرام، تشکيلاتي موسوم به “ائتلاف براي وب امن‌تر” از اپل به خاطر حذف نکردن تلگرام از فروشگاه خود شکايت کرده است! اعضاي ائتلاف اين پرسش را مطرح کرده‌اند که چرا بايد Parler از اپ استور حذف شود اما تلگرام نه؟

اخيراً و در پي حمله هواداران دونالد ترامپ به کنگره آمريکا، اپليکيشن پيام رسان Parler به دليل آنچه که عدم توانايي نظارت بر محتواي ارسالي کاربران ناميده شده، از فروشگاه‌هاي اپل، گوگل و آمازون حذف شد. حالا تشکيلات غيرانتفاعي “ائتلاف براي وب امن‌تر” با ارائه يک دادخواست مدعي شده که تلگرام نيز همين مشکل را دارد و اپل در اجراي سياستي‌هايي که خود تعيين کرده است، به صورت دوگانه رفتار مي‌کند.

بيشتر بخوانيد:  تجهيزات دوربين مداربسته     دوربين مداربسته چيست؟

در پاسخ به اين ادعا، پاول دورف بنيان‌گذار و مديرعامل تلگرام با ارسال پيامي در کانال شخصي خود اعلام کرد که اين پيام رسان در طول هفته‌هاي گذشته نظارت کافي در خصوص حوادث پايتخت آمريکا داشته و به گزارش‌هاي مربوط به محتواي ترويج کننده خشونت رسيدگي کرده است. به گفته دورف، تيم نظارت تلگرام پيام‌هاي متعددي را که به نوعي مروج خشونت بودند، شناسايي و مسدود کرده و در عين حال به گزارش‌هاي مردمي نيز در اين خصوص رسيدگي کامل کرده است.

اپل پيش از اين و در سال 2018، تلگرام را به دليل انتشار محتواي غيراخلاقي از فروشگاه اپ استور حذف کرده بود اما در ادامه با افزايش نظارت اين پيام رسان بر روي محتواي منتشر شده در کانال‌ها و گروه‌ها، دوباره به اپ استور بازگردانده شد. حال بايد ديد آيا شکايتي که عليه اپل مطرح شده مي‌تواند اين شرکت را مجبور کند تا دوباره پيام رسان تلگرام را از دسترس خارج کند يا نه.

بيشتر بخوانيم: بهترين دوربين مدار بسته     انواع دوربين مدار بسته

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:13

قابليت AGC در دوربين هايک ويژن

دوربين مدار بسته هايک ويژن براي تصوير برداري به نور مناسب نياز دارد اما برخي مواقع نور محيط به اندازه اي مطلوب نيست که  دوربين مداربسته  بتواند مناسب ترين وضوح را تصوير برداري کند ، در اين مواقع دوربين  هايک ويژن از فيلتر AGC براي کنترل و اصلاح نور کم محيط و تصوير برداري با کيفيت بالاتر استفاده مي کند . فيلتر Automatic Gain Control بطور خودکار ميزان روشنايي محيط و شدت نور را اندازه گيري مي کند و هنگامي که شدت نور محيط از سطح معيني ( که براي دوربين هايک ويژن به عنوان سطح شاخص تعريف شده است ) پايين تر باشد ، دوربين هايک ويژن بطور خودکار سيگنال ويديويي را تقويت مي کند ، اين تقويت باعث مي شود تا کاهش نور تصوير جبران شود .

 

قابليت AGC در دوربين هايک ويژن ( hikvision  )  چيست و چگونه مي توان آن را تنظيم کرد ؟

به زبان ساده تر هنگامي که دوربين هايک ويژن در حال تصوير برداري در محيط هاي تاريک است ، فيلتر AGC با تقويت ميزان نور محيط باعث مي شود تا دوربين تصاوير قابل شفاف و روشن تري تصوير برداري نمايد .

هنگامي که کاربر ، فيلتر AGC دوربين هايک ويژن را فعال مي کند ، دامنه دايناميکي بصورت نرم افزاري بهبود يافته و شدت روشنايي محيط بطور مجازي بهبود پيدا مي کند ، اين موضوع باعث مي شود تا قسمت هاي تاريک تصوير پر نور تر شده و تصوير دوربين در اين قسمت ها شامل جزئيات بيشتري باشد . البته نکته ي مهم ديگر اين است که با تقويت شدت نور توسط فيلتر AGC ، نويز هاي تصوير نيز تقويت شده و مقدار آن در تصوير دوربين افزايش مي يابد .

تمامي دوربين هاي مدار بسته هايک ويژن داراي فيلتر AGC هستند و کاربران مي توانند با توجه به شدت نور محل نصب دوربين ، AGC  را در حالت هاي پايين ، متوسط ، بالا و يا خاموش تنظيم کنند .

گفتني است که فيلتر AGC مربوط به دوربين هايک ويژن است و براي فعال و غير فعال کردن آن بايد وارد تنظيمات دوربين بشويم.

قابليت AGC در دوربين مداربسته چيست؟

قابليت AGC در دوربين مداربسته باعث مي شود دوربين به صورت خودکار نور را تنظيم کند. AGC مخفف عبارت Automatic Gain Control است. ميزان سطح روشنايي و نور محيطي براي ثبت تصاويري با کيفيت، بسيار با اهميت است. هنگامي که نور، پايين تر از سطح مشخصي باشد، دوربين مداربسته به صورت خودکار، شروع به تقويت سيگنال ويدئويي مي کند. به اين ترتيب، کمبود نور جبران مي شود.

AGC در دوربين مدار بسته چگونه عمل مي کند؟

با فعال بودن قابليت AGC در دوربين هايک ويژن، دامنه ديناميکي به صورت الکترونيکي، بهبود مي يابد. به طور مثال در اين روش ميزان روشنايي از 16db به 26db مي رسد. همين امر موجب نمايش محيط هاي تاريک با کيفيت بالاتر مي شود. البته بايد بدانيد اين تکنولوژي با بالا رفتن ميزان نور، نويز زياد و يا نقاط رنگي ايجاد مي کند.

در حال حاضر در تمام دوربين هاي مداربسته تکنولوژي AGC وجود دارد و با توجه به نياز کاربر قابل تنظيم است. به اين ترتيب مي توان آن را در صورت نياز در درجات پايين، متوسط، بالا و خاموش قرار داد.

در صورتي که نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد مي توانيد با کارشناسان شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

چطور نويز الکترونيکي ناشي از تقويت را کاهش دهيم؟

به منظور کاهش نويز ايجاد شده به دليل مکانيزم تقويت بهتر است از چيپ تصوير پيشرفته استفاده کنيد. حسگرهاي نوري که به نور حساس تر باشند، نياز به تقويت سيگنال کمتري دارند.

آيا قابليت AGC باعث افزايش قيمت دوربين مي شود

امروز قابليت AGC در دوربين مداربسته جز ويژگي هاي اوليه و لازم هر دوربيني است. از اين رو قابليت AGC دوربين هزينه اضافي براي کاربر در بر ندارد.

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:43

قابليت AGC در دوربين هايک ويژن

دوربين مدار بسته هايک ويژن براي تصوير برداري به نور مناسب نياز دارد اما برخي مواقع نور محيط به اندازه اي مطلوب نيست که  دوربين مداربسته  بتواند مناسب ترين وضوح را تصوير برداري کند ، در اين مواقع دوربين  هايک ويژن از فيلتر AGC براي کنترل و اصلاح نور کم محيط و تصوير برداري با کيفيت بالاتر استفاده مي کند . فيلتر Automatic Gain Control بطور خودکار ميزان روشنايي محيط و شدت نور را اندازه گيري مي کند و هنگامي که شدت نور محيط از سطح معيني ( که براي دوربين هايک ويژن به عنوان سطح شاخص تعريف شده است ) پايين تر باشد ، دوربين هايک ويژن بطور خودکار سيگنال ويديويي را تقويت مي کند ، اين تقويت باعث مي شود تا کاهش نور تصوير جبران شود .

 

قابليت AGC در دوربين هايک ويژن ( hikvision  )  چيست و چگونه مي توان آن را تنظيم کرد ؟

به زبان ساده تر هنگامي که دوربين هايک ويژن در حال تصوير برداري در محيط هاي تاريک است ، فيلتر AGC با تقويت ميزان نور محيط باعث مي شود تا دوربين تصاوير قابل شفاف و روشن تري تصوير برداري نمايد .

هنگامي که کاربر ، فيلتر AGC دوربين هايک ويژن را فعال مي کند ، دامنه دايناميکي بصورت نرم افزاري بهبود يافته و شدت روشنايي محيط بطور مجازي بهبود پيدا مي کند ، اين موضوع باعث مي شود تا قسمت هاي تاريک تصوير پر نور تر شده و تصوير دوربين در اين قسمت ها شامل جزئيات بيشتري باشد . البته نکته ي مهم ديگر اين است که با تقويت شدت نور توسط فيلتر AGC ، نويز هاي تصوير نيز تقويت شده و مقدار آن در تصوير دوربين افزايش مي يابد .

تمامي دوربين هاي مدار بسته هايک ويژن داراي فيلتر AGC هستند و کاربران مي توانند با توجه به شدت نور محل نصب دوربين ، AGC  را در حالت هاي پايين ، متوسط ، بالا و يا خاموش تنظيم کنند .

گفتني است که فيلتر AGC مربوط به دوربين هايک ويژن است و براي فعال و غير فعال کردن آن بايد وارد تنظيمات دوربين بشويم.

قابليت AGC در دوربين مداربسته چيست؟

قابليت AGC در دوربين مداربسته باعث مي شود دوربين به صورت خودکار نور را تنظيم کند. AGC مخفف عبارت Automatic Gain Control است. ميزان سطح روشنايي و نور محيطي براي ثبت تصاويري با کيفيت، بسيار با اهميت است. هنگامي که نور، پايين تر از سطح مشخصي باشد، دوربين مداربسته به صورت خودکار، شروع به تقويت سيگنال ويدئويي مي کند. به اين ترتيب، کمبود نور جبران مي شود.

AGC در دوربين مدار بسته چگونه عمل مي کند؟

با فعال بودن قابليت AGC در دوربين هايک ويژن، دامنه ديناميکي به صورت الکترونيکي، بهبود مي يابد. به طور مثال در اين روش ميزان روشنايي از 16db به 26db مي رسد. همين امر موجب نمايش محيط هاي تاريک با کيفيت بالاتر مي شود. البته بايد بدانيد اين تکنولوژي با بالا رفتن ميزان نور، نويز زياد و يا نقاط رنگي ايجاد مي کند.

در حال حاضر در تمام دوربين هاي مداربسته تکنولوژي AGC وجود دارد و با توجه به نياز کاربر قابل تنظيم است. به اين ترتيب مي توان آن را در صورت نياز در درجات پايين، متوسط، بالا و خاموش قرار داد.

در صورتي که نياز به خدمات نصب دوربين مداربسته  داريد مي توانيد با کارشناسان شرکت مهر تجارت تماس بگيريد.

چطور نويز الکترونيکي ناشي از تقويت را کاهش دهيم؟

به منظور کاهش نويز ايجاد شده به دليل مکانيزم تقويت بهتر است از چيپ تصوير پيشرفته استفاده کنيد. حسگرهاي نوري که به نور حساس تر باشند، نياز به تقويت سيگنال کمتري دارند.

آيا قابليت AGC باعث افزايش قيمت دوربين مي شود

امروز قابليت AGC در دوربين مداربسته جز ويژگي هاي اوليه و لازم هر دوربيني است. از اين رو قابليت AGC دوربين هزينه اضافي براي کاربر در بر ندارد.

 

 

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 128 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:55

معرفي 10 ارز ديجيتال به غير از بيت کوين

در اين مقاله به معرفي 10 ارز ديجيتال  به غير از بيت کوين ميپردازيم اما همان گونه که ميدانيم ، بيتکوين فقط يک پيشگام نبوده است که موجي از ارزهاي ديجيتال ساخته‌شده بر روي يک شبکه همتا به همتاي (peer-to-peer) فاقد مرکز را آغاز کند. بلکه بيتکوين عملا به استانداردي براي ارزهاي ديجيتال تبديل شده است و الهام‌بخش دنباله‌روها و نسخه‌هاي بعدي زيادي بوده است.

 

 

يک ارز ديجيتال به طور کلي پول مجازي يا ديجيتال است که شکل توکن يا coin (سکه) به خود مي‌گيرد.

 

علاوه بر اين، حوزه ارزهاي ديجيتال در يک دهه‌اي که از عمر آن مي‌گذرد گسترش فراواني پيدا کرده است و ممکن است همين فردا يک ارز ديجيتال جديد وارد بازار شود.

 

بيتکوين از نظر سرمايه‌گذاري، تعداد کاربرها و محبوبيت همچنان در مقام اول ارزهاي ديجيتال قرار دارد.

 

ارزهاي مجازي مثل اتريوم و XRP که بيشتر براي راه حل‌هاي تجاري به کار گرفته مي‌شوند هم رواج پيدا کرده‌اند.

 

بعضي از آلتکوين‌ها به دليل ويژگي‌هاي استثنايي و پيشرفته‌اي که دارند بر بيتکوين ترجيح داده شده‌اند.

 

ارزهاي ديجيتال چه هستند؟

قبل از اينکه بعضي از جايگزين‌هاي بيتکوين را بررسي کنيم اجازه بدهيد عبارت‌هايي مثل ارز ديجيتال و آلتکوين را تعريف کنيم. يک ارز ديجيتال به طور کلي پول مجازي يا ديجيتال است که شکل توکن يا coin (سکه) به خود مي‌گيرد. اگرچه بعضي از ارزهاي ديجيتال با استفاده کارت‌هاي اعتباري يا پروژه‌هايي ديگر وارد دنياي واقعي شده‌اند ولي بيشتر آنها همچنان غيرقابل‌لمس هستند.

 

کلمه cryptocurrency يا همان ارز ديجيتال از دو بخش crypto و currency (ارز) تشکيل شده است. crypto به رمزنگاري (cryptography) پيچيده اشاره مي‌کند که امکان ايجاد و پردازش ارزهاي ديجيتال و تراکنش‌هاي آنها در يک سيستم فاقد مرکز را فراهم مي‌کند. در کنار ويژگي مهم رمزنگاري در اين ارزها يک تعهد مشترک به فاقد مرکز بودن در بين آنها وجود دارد. ارزهاي ديجيتال معمولاً به عنوان کد توسط تيم‌هايي ايجاد مي‌شوند که مکانيسم‌هايي براي نشر (اغلب، البته نه هميشه، از طريق فرايندي به اسم «استخراج» يا mining) و کنترل را در اين کدها جاسازي مي‌کنند.

 

ارزهاي ديجيتال تقريبا هميشه به صورتي طراحي شده‌اند که از دستکاري و کنترل دولت‌ها آزاد باشند، اگرچه با افزايش محبوبيت آنها اين بعد حياتي از اين صنعت مورد انتقادهاي فراواني قرار گرفته است. به طور کلي به ارزهايي که بعد از بيتکوين به وجود آمدند آلتکوين (altcoin) مي‌گويند که هميشه تلاش کرده‌اند خود را به عنوان نسخه‌اي اصلاح‌شده و بهبوديافته از بيتکوين معرفي کنند. اگرچه استخراج کردن بعضي از اين ارزهاي ديجيتال از بيتکوين آسان‌تر است ولي استفاده از آنها داراي ريسک بيشتري است، از جمله ريسک ميزان پايين‌تري از نقدينگي، پذيرش و حفظ ارزش.

 

در ادامه بعضي از ارزهاي ديجيتال به جز بيتکوين را بررسي مي‌کنيم. اول بايد عنوان کنيم که فهرستي اين چنيني قطعا فهرستي جامع نيست. از دلايل مهم اين موضوع اين است که تا ژانويه ???? بيش از ???? ارز ديجيتال وجود داشته‌اند، و بسياري از اين توکن‌ها يا سکه‌ها از محبوبيت زيادي در بين حاميان و سرمايه‌گذاران خود برخوردار هستند (هر چند در بعضي موارد تعداد آنها کم است).

 

علاوه بر اين، حوزه ارزهاي ديجيتال هميشه در حال گسترش بوده است و ممکن است همين فردا يک ارز جديد وارد بازار شود. اگرچه بيتکوين عمدتا به عنوان پيش‌درآمد ارزهاي ديجيتال شناخته مي‌شود ولي تحليل‌گرها رويکردهاي زيادي را براي ارزيابي توکن‌هايي به جز بيتکوين اتخاذ کرده‌اند. براي مثال آنها اهميت زيادي براي رده‌بندي سکه‌ها بر اساس ارزش بازار (market cap) قائل هستند. ما اين فاکتور را مد نظر قرار داده‌ايم ولي دلايل ديگري هم وجود دارد که چرا يک توکن ديجيتال مي‌تواند در اين فهرست قرار بگيرد.

 

?. اتريوم (Ethereum (ETH))

اتريوم، اولين جايگزين بيتکوين در فهرست ما يک پلتفرم نرم‌افزاري فاقد مرکز است که ساخت و اجراي قراردادهاي هوشمند (Smart Contracts) و برنامه‌هاي فاقد مرکز (Decentralized Applications (DApps)) را بدون هرگونه وقفه، کلاهبرداري يا کنترل و مداخله يک طرف سوم فراهم مي‌کند. برنامه‌هاي اتريوم بر روي توکن رمزنگاري‌شده مخصوص همين پلتفرم، يعني اتر، اجرا مي‌شوند. توسعه‌دهنده‌ها از اتريوم براي اجراي برنامه‌هاي خاص استفاده مي‌کنند و حالا سرمايه‌گذارها به دنبال خريد ديگر ارزهاي ديجيتال با استفاده از اتر هستند. اتر، که در سال ???? شروع شد، در حال حاضر دومين ارز ديجيتال بزرگ بعد از بيتکوين است، اگرچه فاصله زيادي بين آنها وجود دارد. تا ژانويه ???? ارزش بازار اتر تقريبا يک دهم بيتکوين است.

 

در سال ???? اتريوم يک پيش‌فروش را به اجرا گذاشت که استقبال بسيار زيادي از آن شد؛ اين موضوع به آغاز عصر عرضه کد اوليه (initial code offering يا ICO) کمک کرد. بر اساس ادعاي اتريوم از اين پلفرم مي‌توان براي «کدگذاري کردن، مرکززدايي کردن، ايمن کردن و داد و ستد کردن هر چيزي استفاده کرد». بعد از حمله به DAO در سال ????، اتريوم به دو بخش اتريوم و اتريوم کلاسيک (Ethereum Classic (ETC)) تقسيم شد. تا ? ژانويه ???? اتريوم داراي ارزش بازار ??.? ميليارد دلار و ???.??.? دلار در هر توکن بوده است.

 

?. ريپل (Ripple (XRP))

ريپل يک شبکه تسويه جهاني است که امکان پرداخت‌هاي فوري، مطمئن و کم‌هزينه بين‌المللي را فراهم کرده است. ريپل که در سال ???? آغاز شد «بانک‌ها را قادر مي‌سازد تا پرداخت‌هاي بين‌المللي را با شفافيتي کامل و هزينه‌اي پايين انجام دهند». منحصربه‌فرد بودن دفتر کل ريپل اين است که به استخراج کردن نيازي ندارد. در واقع تمام توکن‌هاي ريپل قبل از آغاز به کار آن استخراج شده بودند، به اين معني که خبري از اتشار ريپل جديد نيست، بلکه فقط عرضه و نقل و انتقال ريپل از بازار تقاضا انجام مي‌شود. اين تفاوت اصلي ريپل با بيتکوين و ديگر آلتکوين‌ها است. چون ساختار ريپل به شکلي است که به استخراج کردن نيازي ندارد، به قدرت محاسباتي چنداني نياز ندارد و تأخير در شبکه را به حداقل مي‌رساند.

 

تاکنون ريپل به موفقيت تجاري مد نظر دست يافته است؛ اين ارز همچنان يکي از جذاب‌ترين ارزهاي ديجيتال در بين مؤسسات مالي سنتي است که به دنبال ايجاد انقلاب در پرداخت‌هاي بين‌المللي هستند. همچنين ريپل از نظر ارزش بازار سومين ارز ديجيتال در جهان است. تا ? ژانويه ????، ريپل داراي market به ارزش ?.? ميليارد دلار و ?.??.? دلار در هر توکن بوده است.

 

?. ليتکوين (Litecoin (LTC))

ليتکوين که در سال ???? آغاز شد از اولين ارزهاي ديجيتال است که در مسير بيتکوين قدم گذاشت و اغلب از آن به عنوان «نقره در برابر طلاي بيتکوين» ياد شده است. اين ارز توسط چارلي لي (Charlie Lee) از فارغ‌التحصيلان MIT و مهندس سابق گوگل طراحي شد. ليتکوين بر مبناي يک شبکه پرداخت منبع باز (open-source) جهاني است که هيچ مرجع مرکزي آن را کنترل نمي‌کند و از «scrypt» براي تضمين فعاليت خود استفاده مي‌کند. اگرچه ليتکوين از بسياري جهات شبيه ليتکوين است ولي سرعت توليد بلوک بيشتري دارد و در نتيجه زمان تأييد تراکنش در آن بالاتر است. علاوه بر توسعه‌دهنده‌ها، تاجران هم در حال پذيرفتن ليتکوين هستند. تا ? ژانويه ???? ليتکوين داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ??.?? دلار در ازاي هر توکن بوده است، که آن را به ششمين ارز ديجيتال در جهان تبديل کرده است.

 

?. تثر (Tether (USDT))

تثر اولين و محبوب‌ترين گروه ارزهاي ديجيتال موسوم به stablecoins است، ارزهايي که مي‌خواهند ارزش بازار خود را در يک ارز يا نقطه مبناي خارجي تثبيت کنند تا از طريق باعث کاهش نوسانات شوند. چون بيشتر ارزهاي ديجيتال، حتي بيتکوين، دوره‌هاي متعددي از نوسانات چشمگيري را تجربه کرده‌اند، تثر و ديگر stablecoins تلاش دارند نوسانات قيمت را کاهش دهند تا کاربراني که بيشتر محتاط هستند را به خود جذب کنند.

 

تثر که در سال ???? شروع شد خود را به عنوان «يک پلتفرم مبتني بر بلاکچين» توصيف مي‌کند که «براي تسهيل استفاده از ارزهاي بي‌پشوانه به شيوه‌اي ديجيتال طراحي است». اين ارز به افراد اجازه مي‌دهد تا از شبکه بلاکچين و فناوري‌هاي مرتبط براي انجام تراکنش‌هاي ارزهاي سنتي و در عين حال به حداقل رساندن نوسانات و پيچيدگي موجود در ارزهاي ديجيتال استفاده کنند». تا ? ژانويه ????، تثر چهارمين ارز ديجيتال از نظر ارزش بازار بود، با market ?.? ميليارد دلار و ?.??.?? دلار در هر توکن.

 

?. بيتکوين کش (Bitcoin Cash (BCH))

بيتکوين کش جايگاه ويژه‌اي در تاريخ آلکوين‌ها دارد چون از اولين و موفق‌ترين انشعابات سخت (hard forks) بيتکوين است. در جهان ارز ديجيتال، يک انشعاب در نتيجه بحث‌ها و اختلافات بين توسعه‌دهنده‌ها و استخراج‌کننده‌ها اتفاق مي‌افتد. به علت ماهيت فاقد مرکز ارزهاي ديجيتال، تغييرات گسترده در کد زيربنايي توکن يا سکه مد نظر بايد بر اساس يک توافق صورت بگيرد؛ مکانيسم لازم براي اين فرايند بستگي به ارز ديجيتال دارد.

 

وقتي گروه‌هاي مختلف نمي‌توانند به توافق برسند ارز ديجيتال بعضي وقت‌ها تقسيم مي‌شود، که در آن ارز اصلي به کد اصلي وفادار مي‌ماند و ارز ديگر با کپي‌برداري از آن به عنوان يک نسخه جديد و تغييراتي کامل در کد آن وارد عمل مي شود. بيتکوين کش در نتيجه يکي از اين تقسيم‌ها در آگوست ???? شروع به کار کرد. بحث و اختلافي که منجر به ايجاد بيتکوين کش شد به مسئله مقياس‌پذيري (scalability) مربوط مي‌شد؛ شبکه بيتکوين محدوديت سفت و سختي بر روي اندازه بلوک‌ها اعمال کرده است: ? مگابايت. بيتکوين کش اندازه بلوک را از ? مگابايت به ? مگابايت افزايش مي‌دهد، با اين ايده که بلوک‌هاي بزرگتر منجر به سرعت بخشيدن به زمان تراکنش مي‌شود. از تغييرات ديگر در اين ارز حذف پروتکل Segregated Witness است که فضاي بلوک را تحت تأثير قرار مي‌دهد. تا ژانويه ???? بيتکوين کش داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ارز توکن آن ???.??.?? دلار بوده است.

 

?. ليبرا (Libra (LIBRA))

يکي از هيجان‌انگيزترين ارزهاي ديجيتال ليبرا است که تا ژانويه ???? هنوز منتشر نشده است. در اواسط ???? شايعه شد که فيسبوک، غول شبکه‌هاي اجتماعي، در حال توسعه ارز ديجيتال خود است. با توجه به گسترش فيسبوک در سراسر جهان و پتانسيل حجم بالاي تبادلات در اين پلتفرم، دنياي ارز ديجيتال مدت‌ها است حدس مي‌زند که اين پلتفرم ممکن است توکن مخصوص خود را منتشر کند.

 

در ?? ژوئن ???? شايعه‌ها تأييد شد و فيسبوک گزارش ليبرا را منتشر کرد. زمان احتمالي انتشار توکن اواخر ???? است و فيسبوک متعهد شده است تا تمام موانع قانوني را قبل از عرضه آن برطرف کند. گروه خدمات مالي کاليبرا (Calibra) که از مؤسسات تابع فيسبوک است بر بخشي از اين پروژه نظارت خواهد داشت. ليبرا مطمئنا توجهات زيادي را در داخل و خارج از حوزه ارزهاي ديجيتال به خود جلب خواهد کرد.

 

?. مونرو (Monero (XMR))

مونرو يک ارز ايمن، داراي حريم شخصي و غيرقابل‌رديابي است. اين ارز ديجيتال منبع باز در آوريل ???? منتشر شد و توجهات زيادي را در جامعه ارز ديجيتال به خود جلب کرده است. توسعه اين ارز ديجيتال کاملا بر اساس کمک‌هاي مردمي و توسط افراد عادي بوده است. اين ارز با توجهي ويژه به تمرکززدايي و مقياس‌پذيري منتشر شده است و با استفاده از تکنيک خاصي به نام «ring signatures» حفظ حريم شخصي را تضمين مي‌کند.

 

با اين تکنيک در ظاهر گروهي از امضاهاي رمزنگاري‌شده حاوي حداقل يک شرکت‌کننده واقعي وجود دارد، اما چون همه معتبر به نظر مي‌رسند نمي‌توان آن را از بقيه جدا کرد. به دليل چنين مکانيسم امنيتي بسيار ايمن، مونرو به شهرت بدي دست پيدا کرده است و به عمليات‌هاي جنايتکارانه در سراسر جهان نسبت داده شده است. در هر حال نمي‌توان انکار کرد که مونرو پيشرفت‌هاي فني مهمي را وارد عرصه ارزهاي ديجيتال کرده است. تا ژانويه ????  ارزش بازار مونرو ???.? ميليون دلار و ارزش هر توکن آن ??.??.?? دلار بوده است.

 

 

?. EOS (EOS)

‍EOS که در سال ???? منتشر شد توسط يکي از پيشگامان ارزهاي ديجيتال دن لاريمر (Dan Larimer) ايجاد شد. لاريمر قبل از کار بر روي EOS، صرافي تبادل ارز ديجيتال Bitshares و همچنين پلتفرم شبکه اجتماعي مبتني بر بلاکچين با نام Steemit را بنيانگذاري کرد. مثل ديگر ارزهاي ديجيتال در اين فهرست، EOS بعد از اتريوم طراحي شد، بنابراين پلتفرمي را ارائه مي‌دهد که توسعه‌دهنده‌ها بر روي آن برنامه‌هاي فاقد مرکز مي‌سازند. دلايل ديگري براي اهميت EOS هم وجود دارد.

 

ابتدا اينکه عرضه سکه اوليه آن از طولاني‌ترين و سودآورترين عرضه‌ها در تاريخ بود (به مدت يک سال و رقم ? ميليارد دلار). EOS يک مکانيسم اثبات مالکيت (proof-of-stake) را عرضه مي‌کند که اميدوار است بتواند مقياس‌پذيري بيشتري نسبت به رقباي خود ارائه بدهد. EOS حاوي EOS.IO است که مشابه سيستم عامل يک کامپيوتر است و به عنوان شبکه بلاکچين براي اين ارز ديجيتال و همچنين سکه‌هاي EOS عمل مي‌کند. EOS به دليل نبود مکانيسم استخراج براي توليد سکه‌ها در نوع خود يک انقلاب است. در مقابل، توليدکننده‌هاي بلوک اقدام به ايجاد بلوک‌ها مي‌کنند و در مقابل سرعت توليد خود، توکن EOS دريافت مي‌کنند. EOS داراي سيستم پيچيده‌اي از قوانين براي نظارت بر اين فرايند است، با اين ايده که اين شبکه در نهايت دمکراتيک‌تر و فاقدمرکزتر از هر ارز ديجيتال ديگري خواهد بود. تا ? ژانويه ????، EOS داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ارزش ?.??.?? دلار در هر توکن بوده است.

 

?. بيتکوين اس وي (Bitcoin SV (BSV))

SV‌ که شکل کوتاه‌شده Satoshi Vision است، يک انشعاب سخت از بيتکوين کش است. بيتکوين اس وي يک انشعاب از انشعابي شبکه اصلي بيتکوين است. يک ارتقاء (upgrade) برنامه‌ريزي‌شده در شبکه براي نوامبر ???? منجر به شکل‌گيري اختلافي طولاني بين گروه‌هاي استخراج‌کننده و توسعه‌دهنده و در نهايت شکل‌گيري يک انشعاب سخت و ايجاد بيتکوين اس وي شد. توسعه‌دهنده‌هاي بيتکوين اس وي ادعا مي‌کنند که اين ارز ديجيتال پروتکل اصلي ساتوشي ناکاموتو را زنده مي‌کند و در عين حال امکان افزايش ثبات و مقياس‌پذيري را فراهم مي‌کند. همچنين توسعه‌دهنده‌هاي بيتکوين اس وي امنيت و پردازش سريع تراکنش را در اولويت قرار داده‌اند. تا ? ژانويه ???? بيتکوين اس وي داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ???.??.?? دلار در هر توکن بوده است.

 

??. Binance Coin (BNB)

Binance Coin توکن رسمي پلتفرم ارز ديجيتال Binance است. اين ارز ديجيتال که در سال ???? بنيانگذاري شد به سرعت به بزرگترين صرافي از نظر حجم تجارت تبديل شده است. توکن Binance Coin به کاربران امکان مي‌دهد ارزهاي ديجيتال مختلفي را بر روي پلتفرم Binance داد و ستد کنند. مي‌توان از Binance Coin براي کاهش هزينه‌هاي تراکنش و پرداخت هزينه خريد کالاها و خدماتي خاص از جمله هزينه سفر و خيلي چيزهاي ديگر استفاده کرد. تا ژانويه ???? اين ارز ديجيتال داراي ارزش بازار ?.? ميليارد دلار و ارز توکن آن ??.?? دلار بوده است.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 166 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:15

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

اگر براي شما نيز سوال شده که يخچال دوقلو بخرم يا يخچال سايد باي سايد؟ به بررسي معايب و مزاياي يخچال فريزر دوقلو و يخچال سايد را حتما در اين جا بخوانيد.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصي دکوراسيون داخلي دکونيوز بسياري از افراد در هنگام خريد يخچال و فريزر در ميان دو دسته کلي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد دچار شک و ترديد در هنگام خريد مي شوند يکي از دلايل اين ترديد ميزان ظرفيت و امکاناتي مانند آبريز و يخ ساز اتوماتيک است از همين رو در اين قسمت ما سعي داريم با بررسي انواع يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد همراه شما باشيم تا بتوانيد با دانستن مزيت و معايب هر دو دسته به طور دقيق تر بتوانيد انتخابي آسان تر را انجام دهيد، پيش از آنکه به بررسي جزئي اين دو دسته از محصول بپردازيم لازم است به دو نکته در همين ابتدا اشاره کنيم چراکه اين دو نکته همواره جزو مواردي است که سوال در ذهن افراد به وجود مي آورد، به ياد داشته باشيد که عمق يخچال سايد باي سايد معمولا بين 70 تا 90 سانتيمتر مي باشد که قطعا از سطح کابينت شما بيرون مي زند اما بيشتر انواع يخچال دوقلو داراي عمق 60 سانتيمتر مي باشند که هم سطح با عمق کابينت شما قرار مي گيرد، از همين رو بسياري از افراد به دنبال مدل هايي از يخچال فريزر هستند که هم سطح با کابينت در آشپزخانه قرار بگيرند از اين رو تمايل بيشتري به انتخاب انواع يخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوييم اگر شما يخچال سايد باي سايد را براي منزل خود انتخاب کنيد بنا به فوت انتخابي‌ و اندازه‌ اي که انتخاب کرده ‌ايد از کابينت شما بيرون مي ‌زند اما عمدتاً يک يخچال فريزر دوقلو هم سطح با کابينت شما قرار مي گيرد چراکه همان طور که گفتيم داراي عمقي همسان با کابينت يعني 60 سانتيمتر مي‌ باشد اما بايد به اين نکته نيز توجه داشته باشيم که عرض يخچال هاي دوقلو 120 سانتيمتر است اما سايد داراي عرضي بين 90 تا نهايت 95 سانتيمتر مي باشد.

الزاماً يخچال سايد باي سايد کوچک تر از يخچال دوقلو نيست!

بسياري از افراد تصور مي کنند که يخچال دوقلو فضا و گنجايش بيشتري را به نسبت يخچال هاي سايد باي سايد به آنها مي‌ دهد اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم که در بسياري از مدل ها با مقايسه ظرفيت آنها ممکن از لحاظ گنجايش داخلي با يکديگر برابري ‌کنند يا برعکس ذهن بسياري از افراد مدل هاي بزرگ يخچال سايد باي سايد ظرفيتي بيشتر از يخچال فريزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اينجا ياد آوري کنيم که عمق سايد باي سايد بيشتر از يخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتي هستيد و ظرفيت آن براي شما از اهميت بسياري برخوردار است بايد توجه داشته باشيد که مبناي اندازه گيري يخچال و فريزر بر اساس ليتر مي باشد نه فوت چراکه ليتر مي تواند فضاي قابل استفاده در يخچال فريزر را به شما نشان مي دهد اما متاسفانه در کشور ما بسياري از مردم فوت را معيار اندازه گيري يخچال مي دانند اگر نگاهي به کاتالوگ و مشخصات اين دسته از محصولات بيندازيد، مي بينيد که همه جا گنجايش و ظرفيت بر اساس ليتر ذکر شده است و اين همان علتي است که شما يک مدل را در فوت هاي متفاوت مي شنويد لذا به صورت خلاصه به شما بگوييم حتماً براي مقايسه بزرگي و ميزان گنجايش يخچال فريزر دوقلو و يا يخچال سايد باي سايد ميزان ليتر آنها را مورد مقايسه قرار دهيد.

 

معرفي يخچال فريزر دوقلو

يخچال دوقلو در بسياري از کشورها به عنوان زيرمجموعه ‌اي از انواع يخچال سايد باي سايد به شمار مي ‌رود با اين تفاوت که در انواع يخچال دوقلو شما مي توانيد يخچال و فريزر را به صورت مجزا در مکان هاي متفاوت آشپزخانه تان قرار دهيد و هم سطح کابيت قرار گيرد، همانطور که گفتيم از لحاظ گنجايش و فضاي داخلي يخچال فريزر دوقلو مي تواند ميزان برابري با يخچال سايد در اختيار شما بگذارد از ديگر مواردي که خالي از لطف نيست بدان اشاره کنيم اين است که انواع يخچال سايد باي سايد عمدتاً داراي آب ريز و يخ ساز تمام اتوماتيک هستند که اگر اين امکان براي شما اهميت دارد در مدل‌هاي جديد يخچال دوقلو نيز شما مي‌توانيد مدل‌هايي را ببينيد که اين دو آيتم يعني ابريز و يخ ساز دارا باشند، مي‌دانيم که تاکنون نتوانسته ايد بين دوراهي انتخاب و خريد يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد يک کدام از آنها را انتخاب کنيد پس با ما با بررسي ادامه مزه همراه باشيد تا بتوانيد تصميم قطعي خود را بگيريد.

مزاياي يخچال دوقلو:

در اختيار داشتن فضاي مجزاي يخچال و فريزر: اگر شما از دسته بانوان اي هستيد که تمايل داريد به اينکه دو فضاي کاملاً مجزا براي يخچال و فريزر تان در اختيار داشته باشيد قطعاً خريد يخچال دوقلو مي تواند گزينه اي مناسب براي شما باشد، گنجايش بيشتر در برخي مدل ها به نسبت يخچال سايد باي سايد: درست است که در بسياري از مدل ها ممکن است شما گنجايش بيشتري در مدل هاي يخچال دوقلو در اختيار داشته باشيد اما همان‌ طور که گفتيم اين مورد امري قطعي در ميان برندهاي مختلف نيست براي همين نيز حتما ظرفيت يخچال و فريزر را بر اساس ليتر با هم مقايسه کنيد تا دچار اشتباه نشويد، قابليت چيدمان متفاوت: امکان قراردادن جدا يخچال و فريزر در انواع يخچال فريزر دوقلو مي تواند از مزيت‌هاي اين دسته از کالاها به شمار برود و اگر شما عزيزان داراي آشپزخانه اي هستيد که مي خواهيد در دو فضاي مختلف يخچال يا فريزر خود را قرار دهيد از اين دسته از محصول مي‌ تواند اولويت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور که اشاره کرديم عمق بسياري از مدلهاي يخچال دوقلو 60 سانتيمتر و معادل عمق کابينت مي باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع يخچال فريزر دوقلو در داخل کابينت آشپزخانه خود شما شاهد بيرون زدگي اين دستگاه نمي باشيد و اين امر کاملاً بنا به سليقه شما مي توانند از مزاياي اين دسته از محصولات به شمار رود.

معايب يخچال فريزر دوقلو

درباره معايب يخچال دوقلو بايد به شما بگوييم که شما در متن هاي مختلف اين مورد به گوشتان مي رسد که يخچال فريزر هاي دوقلو بسيار بزرگتر از مدلهاي يخچال سايد باي سايد هستند اما همان‌طور که گفتيم شما در مقايسه ابعادي و گنجايش داخلي مي توانيد به اين نتيجه برسيد که داشتن ظرفيت بيشتر و يا سطح اشغال جا نمي تواند دليلي بر ظرفيت بيشتر آن باشد، به زبان ساده تر براي شما توضيح داديم انواع يخچال دوقلو داراي عمق کمتر و ارتفاع بيشتري هستند و در يک ديد ممکن است اين حس را به شما بدهد که نسبت به يخچال سايد باي سايد فضاي داخلي بيشتري را در اختيار شما مي گذارد اما در حقيقت پس از مقايسه مي بينيد که همچين ادعايي حقيقت ندارد و اگر شما در فضاي آشپزخانه تان، فضاي کافي براي قرار دادن يخچال و فريزر دوقلو نداريد مي تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادي در دسته معايب اين يخچال به شمار ببريد و اين امر تنها به جاي شما در محل آشپزخانه تان بستگي دارد.

يکي ديگر از مواردي که افراد به عنوان معايب يخچال دوقلو نام مي ‌برند وجود آبريز و يخ ساز در يخچال سايد باي سايد در مقايسه با مدل هاي يخچال فريزر دوقلو مي باشد، اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم همان طور که در بالا نيز اشاره کرديم برخي از مدل هاي يخچال دوقلو در برندهاي مختلف اين دو آپشن را نيز در تنوع مدل هاي يخچال و فريزر دوقلو مي توانند در اختيار شما قرار دهند، تا اينجا متوجه شده ايد که وقتي مي خواهيم به معايب و مزاياي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد اشاره کنيم نمي توان اين موارد را جزو معايب و يا مزاياي آنها دانست چراکه دو مدل کاملا متفاوت با خصوصيات خودشان هستند که بنا بر سليقه و شرايط ما مي تواند جزو معايب و سليقه ما قرار گيرد و نکته اخر اينکه در طراحي کابينت هاي امروز به صورت پيش فرض فضا براي قرارگيري يخچال سايد باي سايد در نظر گرفته شده است.

 

معرفي يخچال سايد باي سايد

همانطور که مي ‌دانيد انواع يخچال سايد باي سايد به صورت يک يخچال و فريزر در کنار هم طراحي شده ‌اند که اگر شما در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد در فضاي جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهيد و فضاي بزرگي داشته باشيد مي توانيد يکي از مدلهاي يخچال فريزر سايد باي سايد را براي خود انتخاب کنيد اما بازهم تاکيد مي ‌کنيم که اگر مي‌خواهيد گنجايش و بزرگ تر بودن يخچال دوقلو و يخچال سايد را با هم مقايسه کنيد با نگاهي به ظاهر آنها تصميم نگيريد و با بررسي گنجايش آنها بر اساس ليتر فضاي داخل آنها را مورد بررسي قرار دهيد اما پيش از هر چيز لازم است به اين نکته مهم اشاره کنيم.

از مزيت يخچال سايد باي سايد به نسبت يخچال فريزر دوقلو مي ‌توان عموماً به تنوع بيشترشان در برندهاي متفاوت اشاره کرد اين مدل از انواع يخچال سايد به صورت دو درب معمولاً با پيشرفته ‌ترين تکنولوژي‌ هاي روز دنيا ساخته شده ‌اند اما امروزه مي توانيد اين دسته از محصولات را به صورت سه يا چهار درب نيز مشاهده فرماييد که هر کدام از آنها مي تواند دسترسي راحتي به مکان هاي متفاوت يخچال تان را براي شما مهيا سازد. معمولاً شما در انواع يخچال سايد باي سايد مدل هاي بيشتري نسبت به يخچال دوقلو مي توانيد آبريز و يخ ساز اتوماتيک را مشاهده کنيد پس اگر بخواهيم خيلي عاميانه بگوييم اين مورد يکي از ويژگي‌هاي مدل انتخابي شماست و قطعاً به عنوان يک مزيت و برتري به شمار نمي‌ رود چراکه شما به آساني مي توانيد در مدل ها و تنوع انواع يخچال دوقلو نيز اين قابليت را به همراه داشته باشيد.

منبع: deconews.ir

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 160 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:27

افزايش فروش و درآمد يک هدف اساسي است که زمينه رشد بيشتر را براي کسب و کارها فراهم مي کند. اما از حرف تا رسيدن به اين هدف فاصله زيادي وجود دارد. در اين يادداشت بررسي مي کنيم که کسب و کارها چگونه مي توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند بدون اينکه براي ساختار کلي مالي آن ها و پايداري سازمانشان مشکلي پيش بيايد.

با استفاده از شش روشي که در ادامه مي آيد، قادر خواهيد شد که برند خود را به تعداد بيشتري از مخاطبان بشناسانيد و اطمينان حاصل کنيد که تيم شما دائماً در حال تلاش براي رسيدن به اهداف سازماني است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشيد

اولين قدم تعيين اهداف روشن است. اغلب کسب و کارها رشد، افزايش فروش و افزايش درآمد را به عنوان اهداف اصلي خود معرفي مي کنند. اما اين سه هدف يکي نيستند. به عنوان مثال، افزايش فروش هميشه به افزايش درآمد منجر نمي شود. همچنين رشد و گسترش کسب و کار ممکن است به سرمايه گذاري هايي نياز داشته باشد که در ابتدا منجر به افزايش درآمد نشوند.

قبل از هر چيز، دانستن اينکه به کجا مي خواهيد برويد، بهترين راه براي فهميدن نحوه رسيدن به آن جا است. حتي اگر بهترين ابزارهاي موجود در جهان را در اختيار داشته باشيد، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش هاي تيم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس بايد تا حد ممکن در تعيين اهداف خود دقيق شويد. همچنين براي هر کدام از تيم هاي اجرايي اهداف جزئي تعيين کنيد که مطابق با اهداف کلي تر سازمان باشند.

 

مديريت ارتباط با مشتري باعث افزايش درآمد مي شود

 

2.مديريت ارتباط با مشتري را جدي بگيريد

مشتريان از شنيده شدن نظراتشان استقبال مي کنند و مايلند با فروشندگاني که از آنها خريد مي کنند، گفتگو کنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خريد خود بيان کنند خواه به صورت نظرسنجي، صحبت با ديگران و ... اين ويژگي براي تيم فروش شما مزاياي مختلفي دارد.

 

مشتريان نه تنها مي توانند شما را به خريداران بالقوه بيشتر (به شيوه اي موثرتر از بازاريابي عمومي) معرفي کنند، بلکه مي توانند نقايصي را در فرآيند فروش شما مشخص کنند که از هر زاويه اي غير از ديد آنها، به سختي قابل مشاهده هستند.

با ايجاد راه هاي ارتباطي مختلف با مشتريان خود، در اصل در حال دريافت مشاوره رايگان براي بهبود کسب و کار خود هستيد. به عبارت ديگر تا زماني که شرکت شما پذيراي بازخوردهاي مشتريان باشد، مي توانيد در کسب و کار خود تغييراتي ايجاد کنيد که تجربه مثبت مشتري را تضمين کند. نتيجه اين امر افزايش مراجعه، فروش و در نهايت افزايش درآمد خواهد بود.

 

يکي از بهترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي سازمان ها، نرم افزار CRM است. اين نرم افزار با جمع آوري اطلاعات مختلف مشتريان در يک پايگاه داده مرکزي، دسترسي ساده و سريع به آن ها را براي تيم فروش امکان پذير مي کند. همچنين تيم بازاريابي نيز مي توانند با استفاده از اين داده ها، فعاليت ها و کمپين هاي تبليغاتي خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمايند.

خانه...
ما را در سایت خانه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar example7 بازدید : 164 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 4:59

لینک دوستان

خبرنامه